Menu

Komentáře

Aleš Popelka Labar

Záběr z pěšiny, kterou se chodilo na nádraží a koupat se do vodní nádrže.

2021-12-31 08:08:37

Komentovaný záběr | Reagovat

Aleš Popelka Labar

Auto jede po cestě k vodní nádrži, kam jse chodilo koupat.

2021-12-31 08:06:38

Komentovaný záběr | Reagovat

Jaromír Černý

Dobrý den, rád by jsem podotkl jen to, že "Slováci" mají u vetšiny slov a písmen, kde se u nás píše tvrdé i-y, mekké "i". Hlavne po písmen K. Já jsem Čech narozen v Čechách v Karlových Varech v bývalému Československu, a dopisuji si se Slováky. Dudíž mam klávesnice naprogramované pro více jazykú, a stále mne do dopisú skáčou slovenské vety a slova. Vždy si toho všimnu až když jsou správy odeslané. A slovensky umím velice dobre i gramatiku, a pokud čtu takovéto recenzie kde nejsou prímo hrúbky, tak pochopím, že človek nemusí býti rozený Čech. Redakce napsal:

Dobrý den,

rád bych tuto zbytečnou debatu - která se nevěnuje přímo záběrům - ukončil. Vezměte prosím na vědomí, že existují i vrozené vady, které lidem ztěžují pochopení gramatiky.

Při schvalování se snažíme opravovat překlepy i gramatické chyby opravovat. Kolega PC, který má na starost schvalování CZ/SK, je ze Slovenska, a tak nezná všechna česká gramatická pravidla.

2019-04-17 14:15:44

Reagovat

Dagmar Kocova

Nejedna se o ulici Krupka, nýbrž jde o ulici Křížová Domek v pozadí je bývalý mlýn

2017-09-28 12:25:44

Komentovaný záběr | Reagovat

Redakce

Dobrý den,

rád bych tuto zbytečnou debatu - která se nevěnuje přímo záběrům - ukončil. Vezměte prosím na vědomí, že existují i vrozené vady, které lidem ztěžují pochopení gramatiky.

Při schvalování se snažíme opravovat překlepy i gramatické chyby opravovat. Kolega PC, který má na starost schvalování CZ/SK, je ze Slovenska, a tak nezná všechna česká gramatická pravidla.

2017-07-26 09:07:05

Reagovat

Bojira

Přesto, že nám oběma jde o stejný problém na Filmových místech, tak jste mě nepochopil. Tak tedy sorry.

Lipinski napsal:

pane boze,ty prvni dve vety sou popis fotky,ja napsal az ty dve posledni vety,ze zoufalosti,jak to tam moh nekdo takhle napsat.vy bojiro,ste tomu jen nasadila korunu...

Bojira napsal:

Oprava ... Vypadlo mi z třetí věty pár slov a naprosto to změnilo význam. Správně to mělo být ... Taky jeden ze způsobů upozornit na to, jak na jinak perfektních Filmových místech snižovat jejich úroveň ...

Bojira napsal:

Doplňuji předešlé .... četla jsem komentáře u fotek uživatele Lipenski ... jsou bezchybné a dobře stylizované. Jeho poslední komentář je tedy asi recese. Taky jeden ze způsobů, jak na jinak perfektních Filmových místech, snižovat jejich úroveň. Je to velká škoda a dost mě to trápí. Jde o hrubé chyby, učivo 3.třídy ZŠ. Detaily pochopím, sama mám problém s interpunkcí. Děkuji za pochopení.

Bojira napsal:

Dobrý den. Zdravím uživatele Lipinského a souhlasím, že na Filmových místech se občas (dle mě často) vyskytuje zoufalá čeština a pravopis ... Ve Vašem případě, však nevím, zda je Váš komentář (pravopisně) myšlen vážně, nebo to je podivná recese. V prvním případu, doporučuji začít vážený uživateli u sebe.

Lipinski napsal:

Místo se nachází mezi bývalími stanicemi Hradec a Levín, je blíž k Hradci. To, že to je to místo dokládá můj snímek na kterém je vidět i bílí barík, který jse ve filmu tak na záběrech patrný.

tohle nikdo nekontroluje,nez se to sem vlozi?proc si to autor aspon po sobe neprecte,nez zmackne vloz,nechapu???

2017-07-23 14:29:55

Komentovaný záběr | Reagovat

Lipinski

pane boze,ty prvni dve vety sou popis fotky,ja napsal az ty dve posledni vety,ze zoufalosti,jak to tam moh nekdo takhle napsat.vy bojiro,ste tomu jen nasadila korunu...

Bojira napsal:

Oprava ... Vypadlo mi z třetí věty pár slov a naprosto to změnilo význam. Správně to mělo být ... Taky jeden ze způsobů upozornit na to, jak na jinak perfektních Filmových místech snižovat jejich úroveň ...

Bojira napsal:

Doplňuji předešlé .... četla jsem komentáře u fotek uživatele Lipenski ... jsou bezchybné a dobře stylizované. Jeho poslední komentář je tedy asi recese. Taky jeden ze způsobů, jak na jinak perfektních Filmových místech, snižovat jejich úroveň. Je to velká škoda a dost mě to trápí. Jde o hrubé chyby, učivo 3.třídy ZŠ. Detaily pochopím, sama mám problém s interpunkcí. Děkuji za pochopení.

Bojira napsal:

Dobrý den. Zdravím uživatele Lipinského a souhlasím, že na Filmových místech se občas (dle mě často) vyskytuje zoufalá čeština a pravopis ... Ve Vašem případě, však nevím, zda je Váš komentář (pravopisně) myšlen vážně, nebo to je podivná recese. V prvním případu, doporučuji začít vážený uživateli u sebe.

Lipinski napsal:

Místo se nachází mezi bývalími stanicemi Hradec a Levín, je blíž k Hradci. To, že to je to místo dokládá můj snímek na kterém je vidět i bílí barík, který jse ve filmu tak na záběrech patrný.

tohle nikdo nekontroluje,nez se to sem vlozi?proc si to autor aspon po sobe neprecte,nez zmackne vloz,nechapu???

2017-07-23 13:58:55

Komentovaný záběr | Reagovat

Bojira

Oprava ... Vypadlo mi z třetí věty pár slov a naprosto to změnilo význam. Správně to mělo být ... Taky jeden ze způsobů upozornit na to, jak na jinak perfektních Filmových místech snižovat jejich úroveň ...

Bojira napsal:

Doplňuji předešlé .... četla jsem komentáře u fotek uživatele Lipenski ... jsou bezchybné a dobře stylizované. Jeho poslední komentář je tedy asi recese. Taky jeden ze způsobů, jak na jinak perfektních Filmových místech, snižovat jejich úroveň. Je to velká škoda a dost mě to trápí. Jde o hrubé chyby, učivo 3.třídy ZŠ. Detaily pochopím, sama mám problém s interpunkcí. Děkuji za pochopení.

Bojira napsal:

Dobrý den. Zdravím uživatele Lipinského a souhlasím, že na Filmových místech se občas (dle mě často) vyskytuje zoufalá čeština a pravopis ... Ve Vašem případě, však nevím, zda je Váš komentář (pravopisně) myšlen vážně, nebo to je podivná recese. V prvním případu, doporučuji začít vážený uživateli u sebe.

Lipinski napsal:

Místo se nachází mezi bývalími stanicemi Hradec a Levín, je blíž k Hradci. To, že to je to místo dokládá můj snímek na kterém je vidět i bílí barík, který jse ve filmu tak na záběrech patrný.

tohle nikdo nekontroluje,nez se to sem vlozi?proc si to autor aspon po sobe neprecte,nez zmackne vloz,nechapu???

2017-07-21 19:18:57

Komentovaný záběr | Reagovat

Bojira

Doplňuji předešlé .... četla jsem komentáře u fotek uživatele Lipenski ... jsou bezchybné a dobře stylizované. Jeho poslední komentář je tedy asi recese. Taky jeden ze způsobů, jak na jinak perfektních Filmových místech, snižovat jejich úroveň. Je to velká škoda a dost mě to trápí. Jde o hrubé chyby, učivo 3.třídy ZŠ. Detaily pochopím, sama mám problém s interpunkcí. Děkuji za pochopení.

Bojira napsal:

Dobrý den. Zdravím uživatele Lipinského a souhlasím, že na Filmových místech se občas (dle mě často) vyskytuje zoufalá čeština a pravopis ... Ve Vašem případě, však nevím, zda je Váš komentář (pravopisně) myšlen vážně, nebo to je podivná recese. V prvním případu, doporučuji začít vážený uživateli u sebe.

Lipinski napsal:

Místo se nachází mezi bývalími stanicemi Hradec a Levín, je blíž k Hradci. To, že to je to místo dokládá můj snímek na kterém je vidět i bílí barík, který jse ve filmu tak na záběrech patrný.

tohle nikdo nekontroluje,nez se to sem vlozi?proc si to autor aspon po sobe neprecte,nez zmackne vloz,nechapu???

2017-07-21 18:43:15

Komentovaný záběr | Reagovat

Bojira

Dobrý den. Zdravím uživatele Lipinského a souhlasím, že na Filmových místech se občas (dle mě často) vyskytuje zoufalá čeština a pravopis ... Ve Vašem případě, však nevím, zda je Váš komentář (pravopisně) myšlen vážně, nebo to je podivná recese. V prvním případu, doporučuji začít vážený uživateli u sebe.

Lipinski napsal:

Místo se nachází mezi bývalími stanicemi Hradec a Levín, je blíž k Hradci. To, že to je to místo dokládá můj snímek na kterém je vidět i bílí barík, který jse ve filmu tak na záběrech patrný.

tohle nikdo nekontroluje,nez se to sem vlozi?proc si to autor aspon po sobe neprecte,nez zmackne vloz,nechapu???

2017-07-21 16:26:14

Komentovaný záběr | Reagovat

Lipinski

Místo se nachází mezi bývalími stanicemi Hradec a Levín, je blíž k Hradci. To, že to je to místo dokládá můj snímek na kterém je vidět i bílí barík, který jse ve filmu tak na záběrech patrný.

tohle nikdo nekontroluje,nez se to sem vlozi?proc si to autor aspon po sobe neprecte,nez zmackne vloz,nechapu???

2017-07-20 19:10:27

Komentovaný záběr | Reagovat

Martin

Mám drobnou faktickou poznámku, železniční trať byla "běžného" rozchodu, tj. 1.435 mm. S pozdravem

2017-07-19 20:03:32

Komentovaný záběr | Reagovat

Stanislav Lundák

Stanislav Lundák napsal: Ahoj tady Standa z Levína.Pajdák "bydlel" kousek pod nádražím směrem na Úštěk. Zastávka pro pana doktora byla u naší bývalé stodoly.Na druhou stranu přes silnici byly bývalé lázně Jeleč.

Michael Dymek napsal:

Ahoj tady je "Tomáš". Mé hledání "Pokštejna" mě přivedlo až sem. Mnoho otazníků a nejistoty dokážu odstranit a zároveň jsem nalezl několik postrádaných míst... Tak hrad je Rýzmburk (Osek), Pajdák (Delapina) bydlel v Levíně kousek od nádraží, občasnká záložna je užší strana kapitulní konzistoře směřující do společné zahrady s probošstvím. Tak zatim...

2015-11-22 15:39:49

Reagovat

Stanislav Lundák

Michael Dymek napsal:

Ahoj tady je "Tomáš". Mé hledání "Pokštejna" mě přivedlo až sem. Mnoho otazníků a nejistoty dokážu odstranit a zároveň jsem nalezl několik postrádaných míst... Tak hrad je Rýzmburk (Osek), Pajdák (Delapina) bydlel v Levíně kousek od nádraží, občasnká záložna je užší strana kapitulní konzistoře směřující do společné zahrady s probošstvím. Tak zatim...

2015-11-22 15:33:36

Reagovat

PC

Áno, máte pravdu v Hradci zástavka nebola, bola až v Habřine. Pri zadávaní adresy som skôr myslel na názvy obcí v blízkosti býv. prejazdu. Takže už je to opravené.

Mikik napsal:

Odhaduji, ze u zaberu zeleznice se pise o nejakem Hradci, ale to je asi nesmysl. Urcite spise chtel napsat, ze je to mezi zastavkami Levín a Habřina? Ale dost me prekvapilo, kolik lidi z mista k tomu psalo, ale toto nikdo nezpochybnil

2015-08-16 18:39:05

Komentovaný záběr | Reagovat

Mikik

Odhaduji, ze u zaberu zeleznice se pise o nejakem Hradci, ale to je asi nesmysl. Urcite spise chtel napsat, ze je to mezi zastavkami Levín a Habřina? Ale dost me prekvapilo, kolik lidi z mista k tomu psalo, ale toto nikdo nezpochybnil

2015-08-16 18:15:51

Komentovaný záběr | Reagovat

Hopík

pošlete mi prosím na můj mail ty fotografie,jsem správce facebookových stánek česko na starých fotografiích.Děkuji

Radek Kubala napsal:

Ahoj, jsem členem občanského sdružení Zubrnická museální železnice a máme ve fotoarchivu několik desítek fotek z natáčení železničních scén. V případě zájmu můžem vybrané foto poskytnout pro prezentaci na stránkách filmových míst.

2013-02-25 03:04:15

Reagovat

jendaharmonika

Přestože místo tratě tam rostou stromy,tak tam zústal jeden patník.Ten na filmovém záběru u sloupu v zatáčce

2012-04-01 11:27:06

Komentovaný záběr | Reagovat

jendaharmonika

Tady u toho splavu jsem léta bydlel a chodíval tudy do Benešova

2012-02-02 18:53:02

Komentovaný záběr | Reagovat

Steev

to Albert:Ano, ta scéna je skutečně točená na Panské skále u Kamenického Šenova. Vzpomínal na to i Michael Dymek, představitel Tomáše. Místo je ale zabírané v noci a špatně k vidění, takže screenshot jsme nedávali. Myslím, že by ale nebyl problém ho doplnit.

2011-10-01 22:04:28

Reagovat

Albert

Domnívám se, že "noční" scéna, kdy zločinci jdou pro dynamit a kluci jim překážejí a proto je postraší, byla natočená u Panské skály v Kamenickém Šenově (stejně jako v Pyšné princezně). Usuzuji podle vody pod skálou. Nevíte někdo, zda je to filmované tam, nebo někde jinde?

2011-08-27 19:17:15

Reagovat

SKY

Tak dnes jsem navstivil Ryzmburk/Osek a bohuzel po nize zminenem vylepseni, uz po mistech ve filmu neni ani pamatky, je problem je najit i pri pomalem zkoumani i koukani kolem.

2011-08-20 23:47:27

Reagovat

Steev

Chválihodná aktivita velmi rychle mění k lepšímu filmový Pokštejn. Občanské sdružení na záchranu hradu Rýzmburk svoji činností opravuje a vylepšuje nedávno ještě hodně nevlídnou tvář téměř zapomenutého hradu, který proslavil film Páni kluci. Jeho proměny lze sledovat na webových stránkách www.hradryzmburk.cz, nebo vidět při osobní návštěvě. Ta už díky práci několika nadšenců přestala být nebezpečným dobrodružstvím jako v nedávné minulosti.

2011-08-07 09:47:54

Reagovat

Thurzo

Scéna se šlapací drezínou a autem na přejezdu je složena minimálně ze dvou. Na začátku odjíždí Tomáš z nádraží, po následném \\\"téměř\\\" karambolu už sviští směrem k nádraží. Důkazem je čtvercová budova v pozadí.

2011-06-20 14:59:33

Reagovat

caukys

Slonbonjohn: Díky za odkaz,virtuálně jsem se prošla po hradě a hledala bájná místa.A nejen to,je tam hromada zajímavostí - paráda.

2011-02-22 19:49:46

Reagovat

Slonbonjohn

A ještě něco : Záběr, na kterém je statek, by měl být z již zlikvidovaného statku v Oseku, několik lidí mě potvrdilo, že se tam točilo.

2011-02-22 18:34:00

Reagovat

Slonbonjohn

Pro zajímavost : Zkuste si nalézt bájná místa hradu Pokštejnu. http://www.hradosek.cz/cs/virtualni-prohlidka-hradu

2011-02-22 18:28:36

Reagovat

Radek Kubala

Ahoj, jsem členem občanského sdružení Zubrnická museální železnice a máme ve fotoarchivu několik desítek fotek z natáčení železničních scén. V případě zájmu můžem vybrané foto poskytnout pro prezentaci na stránkách filmových míst.

2011-02-17 23:41:08

Reagovat

Sniveller

těm co si myslí ,že se jedná o zříceninu hradu Rýzmburk potvrzuju že mají pravdu ...na 2oo% je to opravdu on... na tom hradě jsem každý víkend a znám každé jeho místo ...i když to dnes vypadá o hodně změněné opravdu je to on ... a ti co nevěří se mohou klidně jet podívat a hned změní názor ..hrad se momentálně dává dopořádku ...

2010-11-16 15:10:42

Reagovat

Thurzo

Ta první fotka není od Lovečkovic, je to bývalý přejezd přes trať mezi obcemi Horní Vysoké a Hradec.

2010-10-27 08:35:42

Reagovat

Pavel

Martin : My jsme šli právě až do obce Malá Veleň v podstatě až na malinký úseky téměř neustále kolem říčky a žádná lávka nikde bohužel nebyla. V Malý Veleni jsme to zakončili. Měli jsme jít jště dolejc ? Mám jen pocit, že i kdyby v tu dobu co jsme tam byli, ještě lávka existovala, tak po tý povodni už těžko.

2010-09-21 11:58:55

Reagovat

omikron

přežila vůbec ta lávka z líbací scény to, co tam řádilo před pár týdny?

2010-08-28 20:04:25

Reagovat

Martin

Pavel:To,co jsi vyfotil,je náhrada za původní dřevěnou lávku,u které kluci našli loďku(z tohoto pohledu uprostřed vpravo na ostrovním výběžku),jedná se o pohled od koupaliště(pokud tam dnes vůbec ještě je)směrem k nádraží-vlevo.Hledaná lávka bývala opravdu asi 3 km po proudu směr Děčín.Asi by byla nejlépe přístupná z obce Malá Veleň-Jedlka,někde pod bývalou továrnou TDV Jedlka.Ale to už dnes asi nebude existovat,stejně jako ona lávka?!?Loni jsem poslal odkaz na mapu,ale z té to není tak patrné,snad letecká mapa.Ale vše se opravdu moc a moc mění...přeji hodně štěstí.Martin

2010-08-28 14:18:48

Reagovat

Pavel

Ano, fotka je dobrá, ale když se klikne na mapu, tak to ukazuje na jez, který je vlastně ve městě. Ten z Pánů kluků je opravdu krapet jinde. Zřejmě mám fotku té lávky o které mluvíš. No koukni sám, mě se moc nezdá hlavně kvůli okolí. Ta lávka je moc dlouhá. Když se z ní sejde není tam prakticky žádný místo na tu scénu. Snažil jsem se podle stromu, který byl hned u ní, ale ten tam tak není. Nevím, fakt nevím. Byl jsme u toho místa dlouho, ale pokud je to ono vypadá tedy úplně jinak. http://pshimi.rajce.idnes.cz/Vylet_do_filmu_Pani_kluci/#IMG_4807.JPG

2010-07-19 12:38:06

Reagovat

Steev

to Pavel: moc tomu teď nerozumím, že fotka je dobrá, ale je tam chyba. Myslíš v GPS? Jinak lávka už asi neexistuje, podle všeho je to ta, na kterou se narazí, když se projde z Děčínské ulice dolů k řece okolo té fabriky a vyjde se do Nádražní ulice. Na 100% to ale také netvrdíme

2010-07-15 18:32:35

Reagovat

Pavel

Ten jez, máte tam chybu, fotka je dobrá, ale nachází se trošku jinde. Musí se jít pořád po směru řeky. Pak je taková lávka, tak pokud půjdete z města tak jí nepřecházet, ale podejít a doprava po břehu pořád rovně. Z nádraží je ideální cesta. Nepůjdete do města, ale dáte se vlevo a rovně, rovněž přijdete k lávce, tu přejdete a pak budete pokračovat stejným směrem jako z města. Čili na Děčín. Ještě jedna zajímavost Prošel jsem kolem toho ty řeky po proudu cca 5km, proti proudu asi 1Km (dál už to byla jen stroužka ) vše z Benešova nad Ploučnicí, ale na tu lávku u který Tomáš políbil Blanku jsem prostě nenarazil.

2010-07-15 11:48:01

Reagovat

Pavel

Veronika : šel jsem normálně po cestičce. No ani mě neříkej. To už asi bude jeho syn, ale zuřivej je pěkně. Sláva: Nechci se příliš dohadovat, ale tyhle fotky snad mluví jasně a věř mě že jsou skutečně z hradu Rýzmburk . http://pshimi.rajce.idnes.cz/Vylet_do_filmu_Pani_kluci/#IMG_3657.JPG http://pshimi.rajce.idnes.cz/Vylet_do_filmu_Pani_kluci/#IMG_3651.JPG Jak říkám bohužel sen neumím dát fotky s daným políčkem filmu, ale jsou to skutečně ty místa.

2010-03-19 10:53:51

Reagovat

Slonbonjohn

To Slava : Věř, že je to opravdu Rýzmburk

2010-03-11 20:44:41

Reagovat

Sláva

Slava:Bohužel pro ty co si myslí že jde o zříceninu hradu Rýzmburk tak máte mylné informace protože jsem místní a bydlel jsem na hoře pod hradem.

2010-02-20 23:33:24

Reagovat

Veronika

oprava: zříceninu

2010-02-16 09:48:26

Reagovat

Veronika

Pavel: Bohužel už zříceni vidíš v úplně jiné době... My tam lezly celé dětství, neb jsem narozená v Duchcově a do dvaceti jsem v Oseku bydlela. Když jsem byla malá, tak se tam ještě mohlo, ale před několika lety tam vstup zakázaly úplně, ptž začaly hodně padat kameny!!! Nicméně... ty jsi tam lezl po skále, nebo jsi šel normálně po cestičce??? Je tam ještě ten rotvajler, co skoro přeskakuje přes plot, nebo už ne?

2010-02-16 09:47:51

Reagovat

Pavel

Ahoj, bohužel sem neumím dávat fotky, a tak alespoň takhle hodím odkaz na foto z Rýzmburku, kam jsem zabloudil v létě. Jedna věc, na hrad vede celkem slušnej kopec, ale pozor, je tam zákaz vstupu....nicméně těžkooděnci tam nejsou :-) http://pshimi.rajce.idnes.cz/Vylet_do_filmu_Pani_kluci/ Zdravím "Tomáše" a dík za jeho příspěvek. Ta lávka by mě taky moc zajímala. My šli proti proudu docela dlouho a nic. Zákoniťě to tedy musí být směrem po proudu, ale bohužel na to jsme už neměli čas.

2010-02-09 12:36:31

Reagovat

Steev

Ahoj „Tomáši“. Filmová místa srdečně zdraví historicky prvního herce, který se tady u nás nadšenců objevil. Shodou okolností jsem na Internetu před pár dny četl článek o dětských hercích, kde autorka psala, že Michael Dymek hledá filmový Pokštejn. Než jsem lokalitu stačil zavolat do Inovasolu, máme tady příspěvek. Díky moc za něj, jen bych se ještě dotázal, jak to je s tou lávkou v Benešově nad Ploučnicí. Hned u města, pod továrnou dnes stojí nová, ale někdo tvrdil, že to není ona a dál po proudu za jezem je ta správná, takže netušíme. Jinak hodně úspěchů a pohody.

2010-01-28 08:34:46

Reagovat

Michael Dymek

Ahoj tady je "Tomáš". Mé hledání "Pokštejna" mě přivedlo až sem. Mnoho otazníků a nejistoty dokážu odstranit a zároveň jsem nalezl několik postrádaných míst... Tak hrad je Rýzmburk (Osek), Pajdák (Delapina) bydlel v Levíně kousek od nádraží, občasnká záložna je užší strana kapitulní konzistoře směřující do společné zahrady s probošstvím. Tak zatim...

2010-01-28 01:29:41

Reagovat

marabunk

Zdravím příznivce hledačů zřícenin.Četl jsem nějaké zdejší komentáře a myslím že hrad Oparno ve filmu na 100% není.Přikláním se k hradu Osek(Rýzmburk),ale na 99%.To jedno procento si pro sebe nechávám spíše jako alibi.

2009-11-28 20:44:35

Reagovat

dáša

Pro ty co pátrají po Pajdákově chalupě - stojí v Levíně.

2009-11-17 10:52:17

Reagovat

Pavel

Ivano, nechci se hádat, ale je to jedna zřícenina u Duchcova u Teplic, hrozěn rád byl sem vložil pár fotek, který by to potrvdili na 150% :-), ale bohužel neumím udělat ten výřez z filmu, Jediný co mohlo být točeno v Oparnu /nebyl jsem tam / je takový ten první záběr, jak jdou kluci a později i zloději kolem hradní stěny, protože žádný podobný místo i s příhlednutím na věk v té zřícenině není.

2009-11-03 09:56:03

Reagovat

Ivana

Ahoj pamětníci. Koukám, že tu jsou nesmírně zajímavé věci, tak zkusím také přispět: jako dítě jsem ve filmu měla hrát, ale bohužel jsem tou dobou byla na pionýrském táboře :-). Přesto jsem natáčení, stejně jako všichni místní, pečlivě sledovala a vždycky jsem měla dojem, že hrad Pokštejn byl ve skutečnosti zřícenina Oparno u Lovosic. Možná se pletu, ale třeba to tam někdo vyrazí prozkoumat. Tak hodně štěstí.

2009-11-01 10:21:29

Reagovat

Martin

Zdravím příznivce Pánů kluků.Ta visutá lávka s líbací scénkou by měla být pod Benešovem,směr Malá Veleň,asi tak někde kolem hradla "Dolina"(služebna na trati).Dětství a mládí jsem v Benešově prožil,ale už jsem tam velmi hodně let nebyl.Tady je odkaz z mapy,snad to pomůže. http://www.mapy.cz/?query=#mm=Z@x=132769920@y=138268032@z=13

2009-10-12 11:22:43

Reagovat

Lukáš

Pro Steeva: Pokud jde o záložnu, stejně jako ty jsem se domníval, že je nejspíš ukryta někde v nepřístupných zahradách okolo arcibiskupství. Měl jsem pocit, že že okna záložny jsou stejná či stejného typu, a napadlo mě, že je možná nápis OBČANSKÁ ZÁLOŽNA jen kulisa připevněná na budovu. Co říkáš? Jinak se zde píše, že lávka, u níž se odehrává líbací scéna Blanky s Tomášem, je v Benešově nad Ploučnicí a prý dosud existuje. Chystám se to prozkoumat. Problém je v tom, že přesnou lokalizaci nezmám a řečiště není leckde dobře přístupné. Tak uvidím. Pajdákova chalupa může být kdekoli na Litoměřicku. To je hledání jehly v kupce sena. Někdo by to musel konkrétně vědět.

2009-08-31 19:53:44

Reagovat

Steev

Pro Lukáše: kde je ta záložna také netuším, hledal jsem to místo docela dlouho, ale výsledek žádný. Myslím, že to ani nemusí být z Litoměřic. Ve filmu se objevují i scény ze zahrady litoměřického biskupství, kam není tak jednoduché se dostat. Myslel jsem, že ta záložna je točena prvávě odtud, ale není to pravda. Joskovo bydliště mám nafocené a měl jsem zato, že je tu na stránkách. Nevadí, není problém ho doplnit. Souhlasím, že atmosféra toho místa je úplně pryč, dost dlouho jsem váhal, zda je to vůbec ono. Závěrem mohu jen úpoznamenat, že jde o jeden z filmů kde se místa po letech nejvíc měnila, protože stejné zůstávají jen některé lokality z Litoměřic, hlavně na Dómském náměstí. Třeba Vojtěšská, nebo Krupka jsou už také dost jiné, ale třeba okolí nádraží a především místa, kde bývala trať jsou k skoro nepoznání. Také hřbitov pomalu zarůstá, věž v jeho okolí spadla... Lávka, po které běží brečící Magda Reifová už prý také neexistuje, břeh, kde se před tím "zasnoubila" s Tomášek vypadá zcela jinak. Kde natáčeli školní třídu, schodiště, nebo kabinet vůbec netuším, ono s interiéry to bývá složité, obvykle jsou odjinut, než budova zvenčí. Jinak mne by ještě hodně zajímalo, kde byla Pajdákova (L. Kostelka) chalupa, u níž ho na konci filmu zatkli.

2009-08-31 14:19:41

Reagovat

Lukáš

Skvělé! Konečně jsem tedy odhalil identitu Pokštejna a vesnického hřbitůvku. Děkuji těm, kdo se o ty informace s námi podělili. Ještě by mě zajímalo, kde je ( a zda vůbec existuje ) vyloupená občanská záložna. Pátral jsem po Litoměřicích opravdu pečlivě a nic. Zejména v lokalitě Dómského náměstí jsem při tom pátrání našel řadu míst, kde se točilo. Např školní zahrada ( scéna úniku po žebříku z Lopatova kabinetu ) je na rohu Svatojiřské ulice a Dómského náměstí. Svatojiřskou ulicí pak kluci utíkají kolem Blikavého Petra ( Jiří Lábus ) vyvolávajícího "Nůžky, nože, brousíííím!". Slavnost u příležitosti skončení školního roku, stejně jako průjezd pohřebního kočáru se točily pod stromy přímo na Dómském náměstí mezi arcibiskupskou katedrálou sv. Štěpána a diecézní charitou. Jožkovo bydliště ( zalévání zahrady, Štrůdlovo pumpování do sta ) je v Máchově ulici č. 16/176 pod Dómským náměstím. V objektu je dnes sídlo sboru Církve Adventistů sedmého dne, který v mezidobí bohužel na zahradě vybudoval nevkusnou altánovitou modlitebnu, což narušilo atmosféru místa a vedlo k odstranění pumpy. V Máchově ulici se jinak točila i dvě setkání tety Apoleny s Jožkovou maminkou a také scéna, v níž Tomáš dostává od Blanky kopretinu a Jožka s Hubertem malují na zeď křídou srdce. Ale abych nezapomněl, nevíte tedy někdo, jak je to s tou občanskou záložnou? A kde se točily školní interiréry?

2009-08-24 16:58:23

Reagovat

Kristýna

zříceniny kde se natáčeli páni kluci se jmenují Rýzmburk a nachází se v Oseku u Duchcova. Zde k shlédnutí http://www.osek.cz/vismo/dokumenty2.asp?id_org=11298&id=1031

2009-07-06 11:22:51

Reagovat

ender

ahoj - ok, díky...dnes jsem jí dal zaktivovat, tak uvidím(e) :-)

2009-04-05 21:52:18

Reagovat

Jiří Kuruc

Ahoj Endere, jakmile keška vyjde, napiš mi na jiri.kuruc(zavinac)filmovamista.cz a kešku rád zařadím :)

2009-04-05 14:01:02

Reagovat

ender

Jsem geokačer a plánuju a jsem "těsně" před schválením keše PÁNI KLUCI, rád bych do listingu vložil odkaz na tyto stránky, ze kterých jsem "uloupil" několik fotek, může mi někdo pomoct, jak to udělat? díky

2009-04-05 12:07:39

Reagovat

caukys

Dost jsem pátrala na internetu po filmové lokaci hřbitova,a opravdu se nachází v Milešově u Lovosic.Vkládám odkaz na stránky,kde jsem fotografie zmíněného hřbitova našla a můžete porovnat,své foto bohužel nemám. http://www.petr-fabian.cz/stredohori/milesovsko2.htm

2009-03-01 04:09:29

Reagovat

Jiří Kuruc

Díky, Stando, za potvrzení ;-)

2009-02-28 14:18:05

Reagovat

Slonbonjohn

Na 100% jsou záběry ze zříceniny natáčeny na zřícenině hradu Rýzmburk v Oseku u Duchcova

2009-02-28 13:42:31

Reagovat

Exak

Já si zase myslel, že zřícenina je hrad Ronov u Blíževedel. Ale také si neksem jist.

2009-01-18 18:10:55

Reagovat

Petr Haller

Nejsem si zcela jist, ale mám takový dojem, že zřícenina ve filmu by mohl být hrad Egerberg u Lestkova.

2009-01-07 20:53:11

Reagovat

PetrHalir

Záběry z natáčení jsou krásně k vidění v železníčním muzeu v Zubrnicích. Stanice Levín se nachází na dnes již zrušené trati V.Březno, Verneřice, Úštěk.

2008-08-19 22:36:34

Reagovat

1 | 2

Vlož komentář - Filmový záběr - Do školičky (00:09:00)

Jméno(*)
E-mail
Opište kód(*,1)
Komentář(*,2)

*) Údaje označené hvězdičkou a tučným písmem jsou povinné.

1) Pokud se přihlásíte nemusíte vyplňovat některé údaje.

2) Nepřihlášený uživatel nemůže vkládat některé textové prvky - například odkazy.

Chcete-li text v textových polích naformátovat, použijte následující značky:

*Kurzíva* nebo _Kurzíva_

**Tučný text** nebo __Tučný text__

#Nadpis první úrovně

##Nadpis druhé úrovně

Příklad [odkazu](https://filmovamista.cz) na Filmová místa.cz. Vznikne:
Příklad odkazu na Filmová místa.cz.

Nejnavštěvovanější filmy:

Vyhledávání

  • ladak1 vložil místo natáčení Dva šnoreři 4 k filmu Lovec senzací.

  • ladak1 vložil místo natáčení Konec šichty k filmu Lovec senzací.

  • ladak1 vložil místo natáčení Lakomec k filmu Lovec senzací.

  • ladak1 vložil místo natáčení Eckstein k filmu Lovec senzací.

  • ladak1 vložil reálnou fotografii k místu natáčení Dva šnoreři 3 z filmu Lovec senzací.

  • ladak1 vložil místo natáčení Dva šnoreři 3 k filmu Lovec senzací.

  • ladak1 vložil místo natáčení Dva šnoreři 2 k filmu Lovec senzací.

  • ladak1 vložil místo natáčení Dva šnoreři k filmu Lovec senzací.

  • ladak1 vložil místo natáčení Hodiny k filmu Lovec senzací.

Filmová místa do kapsy

Nejčerstvější informace

ladak1

Hodnocení: 288818

Mé filmy a seriály (201)

Moje místa (18109)

Mé nálezy (15467)

Vyfotil jsem (7981)

Nejaktivnější uživatelé

Nahlásit chybu | Autorská práva upravena licencí CC: Creative Commons License Filmová místa.cz 2006-2024 | Movieloci.com | Lieuxtournage.fr | Krásný Krámek | TH Shop | Paetrik | 3.3