Menu

Komentáře

Jiří

Roman napsal:

Zdravím,

skládka tam dnes už není. Byla po pravé straně ve směru od Brumova do Valašských Klobouk kousek za odbočkou na Královec. Za touto odbočkou se hlavní cesta stáčí doprava, pak je krátká rovinka a pak se cesta stáčí doleva. Skládka byla na té krátké rovince. Pamatuju si ji z dětství, často jsem kolem ní chodil s otcem na autobus do Klobouk. Cca 200-250 m vzdušnou čarou od skládky bydlel můj děda.

Majc napsal:

Dobrý den Jiříku, můžu od Vás poprosit o historické fotky? Máme založenou stránku Brumov-Bylnice žije, kde bychom se rádi této tématice věnovali :-(

Děkuji

Jiřík napsal:

Ano. Je to přesně ta Skládka u Valašských klobouk směrem na Brumov-Bylnice. Chceš-li napiš na mail, pošlu ti historické i současné fotky.

Scaniatik napsal:

Scaniatik napsal: Ta skládka byla v katastru Kostelec nad Černými lesy. Dnes je zrekultivována a místo se změnilo k nepoznáni.

DrKluge napsal:

R.1989 mi známý z Valašských Klobouk ukázal místo (asi nekecal),kde je měl vrah ukrýt.Za jízdy jsem to odhadl tak cca 300m severně od Koliby vpravo od silnice č.57,bylo to ovšem za tmy.Místní si to budou určitě pamatovat. LiborP napsal:

Nevíte kde se ve skutečnosti nachází skládka na kterou vrah oběti odvezl?

V současnosti je na místě kde byla skládka dřevěný kříž na památku zavražděných stopařek, kolem vede cyklostezka.

2024-06-09 19:37:23

Reagovat

Daniel

omikron napsal:

Bohužel, hlavního pamětníka postihl stejný osud, jako toho, kdo ho mluví...

2022-11-02 22:38:22

Reagovat

Daniel

omikron napsal:

Pro úplnost ještě uvádím, že syna bytné, Míšu, namluvil Tomáš Holý. Ale to jste asi poznali.

PJ napsal:

Pěkný film je Smrt Stopařek. Vraha hrál nádherný mužský Marek Perepeczko. Fakt kouzelnej a čsky ho namluvil Vilda Besser. Jsou roztomilí oba škoda Marka.

2022-11-02 22:35:33

Reagovat

sasorts

Pan Ladislav Lahoda (kaskadér skupiny Filmka, ve filmu Smrt stopařek hrál roli odstřelovače v převleku čerpadláře) byl velice ochotný a potvrdil místo natáčení na čerpací stanici Slapy.

sasorts napsal:

Benzina stojí spíše na návrší než v údolí nebo rovině. Dále ve filmu kolem Benziny nejsou patrné žádné jiné stavby, spíše se tedy jedná o samotu, někde mimo zástavbu. V okolí jsou pole a lesy a zvlněná krajina, která má evokovat pohraničí Domažlicka. Únos začíná záběry v Benešově a dále pokračuje záběry železničního přejezdu v Nučicích u Prahy. Okolí Nučic je rovina a se sněhem je to také bída. Pokud se tedy vrátíme k Benešovu a zapátráme ve starém autoatlasu ČSSR po čerpacích stanicích v jeho okolí, pak lze v podstatě nalézt pouze jednu čerpací stanici, která se nacházela a dodnes nachází mimo zástavbu a tím je čerpací stanice na křižovatce nad obcí Slapy, 49.8219981N, 14.3862264E. Třeba se najde nějaký pamětník, který to může potvrdit...

2022-10-30 06:50:19

Komentovaný záběr | Reagovat

sasorts

Benzina Dubenec to není, důvody už tu byly popsány. Les na návrší tu je možná dnes, ale v 70. a 80. letech byla na horizontu pouze halda sutě z rudných dolů Příbram a jediná vegetace byla zakrněná břízka.

jarin44 napsal:

Já si myslím že je to tam viz foto http://dfcard.cz/_files/cerpacka-301.jpg

Leontýnka napsal:

sasorts napsal:

Benzina stojí spíše na návrší než v údolí nebo rovině. Dále ve filmu kolem Benziny nejsou patrné žádné jiné stavby, spíše se tedy jedná o samotu, někde mimo zástavbu. V okolí jsou pole a lesy a zvlněná krajina, která má evokovat pohraničí Domažlicka. Únos začíná záběry v Benešově a dále pokračuje záběry železničního přejezdu v Nučicích u Prahy. Okolí Nučic je rovina a se sněhem je to také bída. Pokud se tedy vrátíme k Benešovu a zapátráme ve starém autoatlasu ČSSR po čerpacích stanicích v jeho okolí, pak lze v podstatě nalézt pouze jednu čerpací stanici, která se nacházela a dodnes nachází mimo zástavbu a tím je čerpací stanice na křižovatce nad obcí Slapy, 49.8219981N, 14.3862264E. Třeba se najde nějaký pamětník, který to může potvrdit...

2022-10-24 07:44:17

Komentovaný záběr | Reagovat

jarin44

Já si myslím že je to tam viz foto http://dfcard.cz/_files/cerpacka-301.jpg

Leontýnka napsal:

sasorts napsal:

Benzina stojí spíše na návrší než v údolí nebo rovině. Dále ve filmu kolem Benziny nejsou patrné žádné jiné stavby, spíše se tedy jedná o samotu, někde mimo zástavbu. V okolí jsou pole a lesy a zvlněná krajina, která má evokovat pohraničí Domažlicka. Únos začíná záběry v Benešově a dále pokračuje záběry železničního přejezdu v Nučicích u Prahy. Okolí Nučic je rovina a se sněhem je to také bída. Pokud se tedy vrátíme k Benešovu a zapátráme ve starém autoatlasu ČSSR po čerpacích stanicích v jeho okolí, pak lze v podstatě nalézt pouze jednu čerpací stanici, která se nacházela a dodnes nachází mimo zástavbu a tím je čerpací stanice na křižovatce nad obcí Slapy, 49.8219981N, 14.3862264E. Třeba se najde nějaký pamětník, který to může potvrdit...

2022-10-23 18:58:52

Komentovaný záběr | Reagovat

omikron

Bohužel, hlavního pamětníka postihl stejný osud, jako toho, kdo ho mluví...

2022-10-23 14:14:24

Reagovat

Leontýnka

Myslíte čerpací stanici Shell u Slap??? Ano, to by mohla být ona. Je to dost podobné, ale uteklo 44 let od natáčení...

2022-10-23 09:51:34

Reagovat

Leontýnka

sasorts napsal:

Benzina stojí spíše na návrší než v údolí nebo rovině. Dále ve filmu kolem Benziny nejsou patrné žádné jiné stavby, spíše se tedy jedná o samotu, někde mimo zástavbu. V okolí jsou pole a lesy a zvlněná krajina, která má evokovat pohraničí Domažlicka. Únos začíná záběry v Benešově a dále pokračuje záběry železničního přejezdu v Nučicích u Prahy. Okolí Nučic je rovina a se sněhem je to také bída. Pokud se tedy vrátíme k Benešovu a zapátráme ve starém autoatlasu ČSSR po čerpacích stanicích v jeho okolí, pak lze v podstatě nalézt pouze jednu čerpací stanici, která se nacházela a dodnes nachází mimo zástavbu a tím je čerpací stanice na křižovatce nad obcí Slapy, 49.8219981N, 14.3862264E. Třeba se najde nějaký pamětník, který to může potvrdit...

2022-10-23 09:47:35

Komentovaný záběr | Reagovat

sasorts

Benzina stojí spíše na návrší než v údolí nebo rovině. Dále ve filmu kolem Benziny nejsou patrné žádné jiné stavby, spíše se tedy jedná o samotu, někde mimo zástavbu. V okolí jsou pole a lesy a zvlněná krajina, která má evokovat pohraničí Domažlicka. Únos začíná záběry v Benešově a dále pokračuje záběry železničního přejezdu v Nučicích u Prahy. Okolí Nučic je rovina a se sněhem je to také bída. Pokud se tedy vrátíme k Benešovu a zapátráme ve starém autoatlasu ČSSR po čerpacích stanicích v jeho okolí, pak lze v podstatě nalézt pouze jednu čerpací stanici, která se nacházela a dodnes nachází mimo zástavbu a tím je čerpací stanice na křižovatce nad obcí Slapy, 49.8219981N, 14.3862264E. Třeba se najde nějaký pamětník, který to může potvrdit...

2022-10-21 18:36:06

Komentovaný záběr | Reagovat

ladak1

Zrůbek patří pod Hrachov - Sv. Jan, takže je to OK.

Václav napsal:

A není to spíš Zrůbek?

2021-06-23 20:10:20

Komentovaný záběr | Reagovat

Václav

A není to spíš Zrůbek?

2021-06-23 19:04:44

Komentovaný záběr | Reagovat

Roman

Zdravím,

skládka tam dnes už není. Byla po pravé straně ve směru od Brumova do Valašských Klobouk kousek za odbočkou na Královec. Za touto odbočkou se hlavní cesta stáčí doprava, pak je krátká rovinka a pak se cesta stáčí doleva. Skládka byla na té krátké rovince. Pamatuju si ji z dětství, často jsem kolem ní chodil s otcem na autobus do Klobouk. Cca 200-250 m vzdušnou čarou od skládky bydlel můj děda.

Majc napsal:

Dobrý den Jiříku, můžu od Vás poprosit o historické fotky? Máme založenou stránku Brumov-Bylnice žije, kde bychom se rádi této tématice věnovali :-(

Děkuji

Jiřík napsal:

Ano. Je to přesně ta Skládka u Valašských klobouk směrem na Brumov-Bylnice. Chceš-li napiš na mail, pošlu ti historické i současné fotky.

Scaniatik napsal:

Scaniatik napsal: Ta skládka byla v katastru Kostelec nad Černými lesy. Dnes je zrekultivována a místo se změnilo k nepoznáni.

DrKluge napsal:

R.1989 mi známý z Valašských Klobouk ukázal místo (asi nekecal),kde je měl vrah ukrýt.Za jízdy jsem to odhadl tak cca 300m severně od Koliby vpravo od silnice č.57,bylo to ovšem za tmy.Místní si to budou určitě pamatovat. LiborP napsal:

Nevíte kde se ve skutečnosti nachází skládka na kterou vrah oběti odvezl?

2020-12-21 10:56:38

Reagovat

PC

Tak z pohľadu na čerpaciu stanicu to vyzerá vierohodne, ale opačný pohľad od čerpacej stanice smerom k príjazdovej ceste v minutáži 01.21.06, je za cestou svah, ktorý stúpa. Keby sa scéna teda točila na benzínke v Dubenci, tu svah za cestou naopak klesá a v pozadí sú navyše domy, ktoré tu určite stáli už v roku, kedy bol film natáčaný. Hoci sa už jedná o prestrih záberov, myslím, že scény sa s najväčšou pravdepodobnosťou točili na jednom mieste a filmári nepoužili dve čerpacie stanice. Preto by som toto miesto vylúčil.

Lipinski napsal:

ladak1 napsal:

S PC jsme došli k tomu, že to tam asi nebude...

podle me jo,blizkost motelu,kopce za pumpou (dnes bez stromu),odfuky z nadrzi na stejnym miste.kamera je priblizena,takze hodne zkresluje.

2020-12-19 11:29:58

Komentovaný záběr | Reagovat

Lipinski

ladak1 napsal:

S PC jsme došli k tomu, že to tam asi nebude...

podle me jo,blizkost motelu,kopce za pumpou (dnes bez stromu),odfuky z nadrzi na stejnym miste.kamera je priblizena,takze hodne zkresluje.

2020-12-17 14:25:30

Komentovaný záběr | Reagovat

ladak1

S PC jsme došli k tomu, že to tam asi nebude...

Lipinski napsal:

Jarri napsal:

...myslím že Benzina je v Dubenci, vedle motelu Halda, který ve filmu taky hrál...

podle tech lesu za ni,to opravdu bude ona ????

2020-12-17 13:34:17

Komentovaný záběr | Reagovat

Lipinski

Jarri napsal:

...myslím že Benzina je v Dubenci, vedle motelu Halda, který ve filmu taky hrál...

podle tech lesu za ni,to opravdu bude ona ????

2020-12-17 12:19:02

Komentovaný záběr | Reagovat

Majc

Dobrý den Jiříku, můžu od Vás poprosit o historické fotky? Máme založenou stránku Brumov-Bylnice žije, kde bychom se rádi této tématice věnovali :-(

Děkuji

Jiřík napsal:

Ano. Je to přesně ta Skládka u Valašských klobouk směrem na Brumov-Bylnice. Chceš-li napiš na mail, pošlu ti historické i současné fotky.

Scaniatik napsal:

Scaniatik napsal: Ta skládka byla v katastru Kostelec nad Černými lesy. Dnes je zrekultivována a místo se změnilo k nepoznáni.

DrKluge napsal:

R.1989 mi známý z Valašských Klobouk ukázal místo (asi nekecal),kde je měl vrah ukrýt.Za jízdy jsem to odhadl tak cca 300m severně od Koliby vpravo od silnice č.57,bylo to ovšem za tmy.Místní si to budou určitě pamatovat. LiborP napsal:

Nevíte kde se ve skutečnosti nachází skládka na kterou vrah oběti odvezl?

2020-11-30 09:01:02

Reagovat

Jarri

...záhadný zalesnéný pahorek jsou haldy kolem věznice Bytíz...:-)

georgekkk napsal:

Obávám se, že místo kde kde stojí benzínová pumpa nesedí ... Z filmu je patrné že SKUTEČNÁ PUMPA stojí o samotě, navíc je patrný zalesněný vrcholek v pozadí.... Zatím co benzínku v Domažlicích (Kozinova ul.) obklopují bytovky, které už v době natáčení stály, a ve filmu by byly při prakticky nulovém porostu vidět! Potom ten "záhadný" zalesněný pahorek ... žádný takový se v daném úhlu (Za pumpou v Domažlicích) nenachází !! Naopak by v daném úhlu měly být samotné Domažlice (fotbalový stadion...) ....... PODLE MĚ se skutečná benzínka s filmu nachází o kousek dál, mezi Havlovicemi a Babylonem GPS: Loc: 49°25'7.327"N, 12°52'27.528"E (pouze domněnka)

2018-08-29 00:28:06

Reagovat

Jarri

...myslím že Benzina je v Dubenci, vedle motelu Halda, který ve filmu taky hrál...

2018-08-29 00:08:23

Komentovaný záběr | Reagovat

Jiřík

Ano. Je to přesně ta Skládka u Valašských klobouk směrem na Brumov-Bylnice. Chceš-li napiš na mail, pošlu ti historické i současné fotky.

Scaniatik napsal:

Scaniatik napsal: Ta skládka byla v katastru Kostelec nad Černými lesy. Dnes je zrekultivována a místo se změnilo k nepoznáni.

DrKluge napsal:

R.1989 mi známý z Valašských Klobouk ukázal místo (asi nekecal),kde je měl vrah ukrýt.Za jízdy jsem to odhadl tak cca 300m severně od Koliby vpravo od silnice č.57,bylo to ovšem za tmy.Místní si to budou určitě pamatovat. LiborP napsal:

Nevíte kde se ve skutečnosti nachází skládka na kterou vrah oběti odvezl?

2018-07-10 23:27:55

Reagovat

Miloš Švestka

Je to autobusové nádraží v Benešově.

2017-05-12 19:33:07

Komentovaný záběr | Reagovat

Pampeliska

plk napsal:

hgf napsal:

Rozhodně to není benzinová pumpa v Domažlicích. V roce 1979 již stálo panelové sídliště Palackého, které by na snímku muselo být vidět. Navíc je pravda, že terén za pumpou se svažuje dolů, na snímku z filmu jde nahoru. Myslím,že je to pumpa v Týnci n.S.

Pampeliška V Týnci nad Sázavou to rozhodně neni. Zde je za Benzinou pole a les. V Týnci se terén svažuje k řece a za ní je JAWA.

2017-05-09 13:50:42

Komentovaný záběr | Reagovat

Pampeliska

Miloš Švestka napsal:

Husova ulice v Benešově u Prahy. Skutečná služebna VB v Benešově u Prahy, oddělení kriminalistiky.

2017-05-09 13:32:06

Komentovaný záběr | Reagovat

Pampeliska

V tynci NE. Zde je les a v tynci ja reka a JAWA

2017-05-08 00:46:13

Reagovat

Pampeliska

V tynci NE. Zde je les a v tynci ja reka a JAWA

2017-05-08 00:44:45

Reagovat

Scaniatik

Scaniatik napsal: Ta skládka byla v katastru Kostelec nad Černými lesy. Dnes je zrekultivována a místo se změnilo k nepoznáni.

DrKluge napsal:

R.1989 mi známý z Valašských Klobouk ukázal místo (asi nekecal),kde je měl vrah ukrýt.Za jízdy jsem to odhadl tak cca 300m severně od Koliby vpravo od silnice č.57,bylo to ovšem za tmy.Místní si to budou určitě pamatovat. LiborP napsal:

Nevíte kde se ve skutečnosti nachází skládka na kterou vrah oběti odvezl?

2016-12-23 23:09:57

Reagovat

Scaniatik

DrKluge napsal:

R.1989 mi známý z Valašských Klobouk ukázal místo (asi nekecal),kde je měl vrah ukrýt.Za jízdy jsem to odhadl tak cca 300m severně od Koliby vpravo od silnice č.57,bylo to ovšem za tmy.Místní si to budou určitě pamatovat. LiborP napsal:

Nevíte kde se ve skutečnosti nachází skládka na kterou vrah oběti odvezl?

2016-12-23 23:07:56

Reagovat

omikron

Pro úplnost ještě uvádím, že syna bytné, Míšu, namluvil Tomáš Holý. Ale to jste asi poznali.

PJ napsal:

Pěkný film je Smrt Stopařek. Vraha hrál nádherný mužský Marek Perepeczko. Fakt kouzelnej a čsky ho namluvil Vilda Besser. Jsou roztomilí oba škoda Marka.

2016-02-03 20:55:36

Reagovat

plk

hgf napsal:

Rozhodně to není benzinová pumpa v Domažlicích. V roce 1979 již stálo panelové sídliště Palackého, které by na snímku muselo být vidět. Navíc je pravda, že terén za pumpou se svažuje dolů, na snímku z filmu jde nahoru. Myslím,že je to pumpa v Týnci n.S.

2016-02-01 00:14:42

Komentovaný záběr | Reagovat

Kůča

křižovatka ul. Táborská a Žižkova

2015-09-28 19:27:05

Komentovaný záběr | Reagovat

Radka z V.K.

Skladka byla mezi Valašskýma Kloboukama a Brumovem-Bylnicí, ale už tam není.

2014-06-29 18:43:20

Reagovat

DrKluge

R.1989 mi známý z Valašských Klobouk ukázal místo (asi nekecal),kde je měl vrah ukrýt.Za jízdy jsem to odhadl tak cca 300m severně od Koliby vpravo od silnice č.57,bylo to ovšem za tmy.Místní si to budou určitě pamatovat. LiborP napsal:

Nevíte kde se ve skutečnosti nachází skládka na kterou vrah oběti odvezl?

2014-05-02 11:34:06

Reagovat

PJ

Pěkný film je Smrt Stopařek. Vraha hrál nádherný mužský Marek Perepeczko. Fakt kouzelnej a čsky ho namluvil Vilda Besser. Jsou roztomilí oba škoda Marka.

2014-05-02 04:11:41

Reagovat

hgf

Rozhodně to není benzinová pumpa v Domažlicích. V roce 1979 již stálo panelové sídliště Palackého, které by na snímku muselo být vidět. Navíc je pravda, že terén za pumpou se svažuje dolů, na snímku z filmu jde nahoru.

2014-04-16 16:52:04

Komentovaný záběr | Reagovat

LiborP

Nevíte kde se ve skutečnosti nachází skládka na kterou vrah oběti odvezl?

2014-04-14 17:52:05

Reagovat

kacer57

Tak tohle je teda dokonale vyfocené,lavičky na svém místě,hodiny přesně za sloupem,super!

2014-01-23 19:18:27

Komentovaný záběr | Reagovat

Míla

v současnosti se zde nalézá sekáč s výběrový zbožím z ciziny.

2014-01-20 19:08:53

Komentovaný záběr | Reagovat

omikron

Hlas uneseného Míši patří Tomášovi Holému.

2014-01-05 20:46:07

Reagovat

Romcigan

Naprosto souhlasím, v okolí není (a nikdy nebyl) tak prudký svah. Orientaci pumpy si pamatuju a v roce 1979 by na tomto záběru už byla vidět poválečná bytovka (další objekt směrem do města).

karlik napsal:

rozhodně to není v Domažlicích, profil terénu neodpovídá, ve filmu je za čerpací stanicí kopec, terén stoupá, ve skutečnosti se terén za benzinkou relativně prudce svažuje

2013-10-14 09:39:38

Komentovaný záběr | Reagovat

Miloš Švestka

Hlavní vchod do nádraží v Benešově.

2013-04-01 23:54:37

Komentovaný záběr | Reagovat

Miloš Švestka

Husova ulice v Benešově u Prahy.

2013-04-01 23:47:17

Komentovaný záběr | Reagovat

Miloš Švestka

Pohled z Husova náměstí v Benešově na bývalé kasárna.

2013-04-01 23:42:28

Komentovaný záběr | Reagovat

Miloš Švestka

křižovatka silnice z Benešova ke Konopišti

2013-04-01 03:48:15

Komentovaný záběr | Reagovat

Miloš Švestka

Jedná se o splav rybníka u Bystřice ( Benešov)

2013-04-01 03:43:50

Komentovaný záběr | Reagovat

karlik

rozhodně to není v Domažlicích, profil terénu neodpovídá, ve filmu je za čerpací stanicí kopec, terén stoupá, ve skutečnosti se terén za benzinkou relativně prudce svažuje

2012-03-01 21:28:49

Komentovaný záběr | Reagovat

Karlik

Souhlas s Georgekkk, ta pumpa v Domažlicích není, z toho úhlu by byly vidět bytovky v Kozinově ul. a za pumpou je terén z kopce k potoku /Zubřině/ Pumpa v Havlovicích /Hadrovec/ byla postavena až po roce 1989, takže ta to taky není

2011-09-05 12:27:19

Reagovat

Steev

to Georgekkk: Film se točil koncem 70. let minulého století. Pokud už pumpa v Havlovicích stála (dost o tom pochybuji), musela být hodně nová, čož o té filmové moc neplatí.

2011-08-04 19:44:49

Reagovat

jaja

Příběh pana Charváta mě zaujal nesouhlasím s tím co dělal ale jinak je to hrdina

2011-08-04 18:33:15

Reagovat

georgekkk

Obávám se, že místo kde kde stojí benzínová pumpa nesedí ... Z filmu je patrné že SKUTEČNÁ PUMPA stojí o samotě, navíc je patrný zalesněný vrcholek v pozadí.... Zatím co benzínku v Domažlicích (Kozinova ul.) obklopují bytovky, které už v době natáčení stály, a ve filmu by byly při prakticky nulovém porostu vidět! Potom ten "záhadný" zalesněný pahorek ... žádný takový se v daném úhlu (Za pumpou v Domažlicích) nenachází !! Naopak by v daném úhlu měly být samotné Domažlice (fotbalový stadion...) ....... PODLE MĚ se skutečná benzínka s filmu nachází o kousek dál, mezi Havlovicemi a Babylonem GPS: Loc: 49°25'7.327"N, 12°52'27.528"E (pouze domněnka)

2011-04-16 15:07:10

Reagovat

Fractal

Koukam na to jako puk - benzinku samozrejme dobre znam, protoze jsem se narodil asi 500m od ni (v nemocnici samozrejme) 2 roky pred tim, nez film vznikl. Za chvili jdu na prochazku se synkem, takze beru fotak a udelam vam luxusni zaber - jen budete muset ozelet snih takhle v babim lete :)

2010-09-12 16:38:40

Reagovat

Jaja608

Koukám že tu benzinku pořád nikdo neodhalil:-( Docela by mne zajímalo kde to je..

2010-04-20 22:12:44

Reagovat

Michal

jaja608 jj rád nové fotky uvítám děkuji za vše co jsem hodíte...

2010-02-26 22:41:25

Reagovat

miisa

jj,jsem zvedavý na to misto,jak to vypadá od doby natačení.

2010-02-21 16:01:30

Reagovat

Jaja608

Miiso-tak mam se k těm Nazdicům vypravit s foťákem?;-)

2010-02-21 09:55:46

Reagovat

Michal

Čau tak musim pochválit tenhle blog fakt super a díky za něj..

2010-01-30 12:04:42

Reagovat

Jaja608

Mam"podezření" že ta Benzina je v Neveklově u Benešova..Ale taky mi tam nesedí ten les..Sice je tím směrem zámecký park,ale na záběru ve filmu ten les vypadá jakoby na kopci..Každopádně se tam vypravím a omrknu to;-)

2010-01-04 18:51:24

Reagovat

Jaja608

No přiznávám se že ač jsem benešák rodilej a i ten film znám moc dobře,tak až teď sem si všiml že se něco natáčelo u nás v Bene:-) A proto mi to připadalo při sledování filmu takový jako povědomý,ta atmosféra exteriérů:-D Tak mne taky napadá-ta scéna jak Charvát chce těla stopařek shodit z mostu na železniční trať,ale vyruší ho jiný náklaďák "dožadující" se průjezdu úzkou silnicí,že je to most přes trať na silnici od Střelítova do Nazdic(Voticko).

2009-12-29 02:16:58

Reagovat

Steev

to Leoš: Stále mi není jasné, o kterou benzinku by mělo jít. Myslil jsem, že v Kozinově ul., ale co ten les v pozadí? Shellka směrem na Kdyni to asi také není a ta za zimákem teprv ne. Další už mi nějak v Domažlicích nenapadá, zda tehdy už stála v Havlovicích netuším, ale řekl bych, že ne. Jinak mám pocit, že scéna, kdy Charváta žádá o odvoz věcí při stěhování ta první znásilněná stopařka (servírka), by mohla být u pumpy, co je při křižovatce (dnes kruhák), na Lískovou poblíž Draženova, ale tam ho podle mne nezastřelili

2009-12-22 22:32:47

Reagovat

leoš

Ta benzinka je opravdu z Domažlic a opravdu se za těch 30 let změnila k nepoznání! Dále pak policejní stanice ke které přijíždí auto ( při honičce Charváta ) je také z Domažlic, Hruškova ulice. A mám zato, že i scény ve které stopařka meje okna a Charvát ji chce shodit jsou také v Domažlicích. Nádraží rozhodně z Domažlicka není, neboť bydlím na domažlickém okrese.

2009-12-11 15:42:48

Reagovat

Steev

to Leoš: Také jsem měl dřív zato, že závěrečné scény jsou opravdu z domažlického okolí, ale cesta na Folmavu vypadá trochu jinak, byť třeba benzinka se klidně mohla změnit. Po roce ´89 se vesměs vylepšily k nepoznání. Nádraží, ale určitě není z Domažlic. Jiank ten Benešov, o kterém píše Lukas, vypadá celkem věrohodně, dík za informaci.

2009-12-08 22:39:47

Reagovat

lukas

dům, kde řidič Charvát bydlel, a kde se také odehrává přestřelka s policií se nachází v Benešově - ul. Vančurova (Vančurova 882, 256 01 Benešov) - vše lze vidět ve Street view na google

2009-12-08 19:31:24

Reagovat

Leoš

Myslím, že se točilo i v Domažlicích. Třeba policejní stanice a benzínka na konci filmu!

2009-10-27 21:09:24

Reagovat

caukys

Marek Perepeczko zemřel 17.11.2005 na infarkt.

2009-08-06 21:02:22

Reagovat

Lsdenski

Marek Perepeczko zemřel tuším v roce 2006. Jinak v Polsku je znám z filmu Jánošík. Někdo mi říkal, že roli ve filmu Smrt stopařek prý čeští herci nechtěli. Byl tedy vybrán Marek Perepeczko.

2009-08-06 12:29:04

Reagovat

1 | 2 | 3

Vlož komentář - Filmový záběr - pred stanicou (00:21:42)

Jméno(*)
E-mail
Opište kód(*,1)
Komentář(*,2)

*) Údaje označené hvězdičkou a tučným písmem jsou povinné.

1) Pokud se přihlásíte nemusíte vyplňovat některé údaje.

2) Nepřihlášený uživatel nemůže vkládat některé textové prvky - například odkazy.

Chcete-li text v textových polích naformátovat, použijte následující značky:

*Kurzíva* nebo _Kurzíva_

**Tučný text** nebo __Tučný text__

#Nadpis první úrovně

##Nadpis druhé úrovně

Příklad [odkazu](https://filmovamista.cz) na Filmová místa.cz. Vznikne:
Příklad odkazu na Filmová místa.cz.

Nejnavštěvovanější filmy:

Vyhledávání

  • ladak1 vložil místo natáčení Dva šnoreři 4 k filmu Lovec senzací.

  • ladak1 vložil místo natáčení Konec šichty k filmu Lovec senzací.

  • ladak1 vložil místo natáčení Lakomec k filmu Lovec senzací.

  • ladak1 vložil místo natáčení Eckstein k filmu Lovec senzací.

  • ladak1 vložil reálnou fotografii k místu natáčení Dva šnoreři 3 z filmu Lovec senzací.

  • ladak1 vložil místo natáčení Dva šnoreři 3 k filmu Lovec senzací.

  • ladak1 vložil místo natáčení Dva šnoreři 2 k filmu Lovec senzací.

  • ladak1 vložil místo natáčení Dva šnoreři k filmu Lovec senzací.

  • ladak1 vložil místo natáčení Hodiny k filmu Lovec senzací.

Filmová místa do kapsy

Nejčerstvější informace

Milsn

Hodnocení: 159026

Mé filmy a seriály (12)

Moje místa (1706)

Mé nálezy (1919)

Vyfotil jsem (14209)

Nejaktivnější uživatelé

Nahlásit chybu | Autorská práva upravena licencí CC: Creative Commons License Filmová místa.cz 2006-2024 | Movieloci.com | Lieuxtournage.fr | Krásný Krámek | TH Shop | Paetrik | 3.26