Menu

Komentáře

omikron

Docela by mě zajímalo, jak dnes po rekonstrukci vypadá zkušebna a točité schody v zákulisí, kde Anna upadne.

2024-07-21 14:13:43

Komentovaný záběr | Reagovat

romanbee@pobox.sk

Predlzena vstupna hala a nova chodba spajajuca ju s budovou.

2024-01-14 19:54:05

Komentovaný záběr | Reagovat

omikron

Ano, je to skutečně tak, mluvil jsem s Vlastimilem Harapesem a ten to potvrdil. A přidal i historku o tom, jak mu pak fanynky psaly ošklivé dopisy, že už ho nemají rády. Poté, co Tomáš Holý řekl, že není družnej a nemá rád psy. :-)

Prosím redakci o opravu místa. Otázka je, jak místo vypadá nyní po rekonstrukci divadla. Točité schody, kde Anna upadne, jsou také tam.

Milan B. napsal:

Toto filmové místo v žádném případě NENÍ - Taneční konzervatoř hlavního města Prahy, Křižovnická 7, Praha-Staré Město. Toto filmové místo je zcela jistě zkušebna - baletní sál č. 1 ve 2. patře provozní budovy Státní opery Praha (dříve Smetanovo divadlo). Legerova 75, Praha 1, 110 00.

2021-07-05 14:29:06

Komentovaný záběr | Reagovat

Milan B.

Toto filmové místo v žádném případě NENÍ - Taneční konzervatoř hlavního města Prahy, Křižovnická 7, Praha-Staré Město. Toto filmové místo je zcela jistě zkušebna - baletní sál č. 1 ve 2. patře provozní budovy Státní opery Praha (dříve Smetanovo divadlo). Legerova 75, Praha 1, 110 00.

2021-06-28 15:02:25

Komentovaný záběr | Reagovat

Milan B.

Toto filmové místo v žádném NENÍ - Taneční konzervatoř hlavního města Prahy, Křižovnická 7, Praha-Staré Město. Toto filmové místo je zcela jistě zkušebna - baletní sál č. 1 ve 2. patře provozní budovy Státní opery Praha (dříve Smetanovo divadlo). Legerova 75, Praha 1, 110 00.

2021-06-28 08:16:52

Komentovaný záběr | Reagovat

omikron

Ještě mě napadlo: V prvním záběru z vlaku je vidět slunce prosvítající mezi mraky. Přitom je poměrně vysoko na půlku ledna. Záběr se tedy natáčel kolem poledne (i podle denního listu) a tohle je JIH.

kacer57 napsal:

Ano,mám tam taky problém s tím úhlem ve kterém údajný vlak přejíždí řeku,to se skutečností ani mapou moc nesedí.Až pojedu příště,tak snad zkusím vylézt na most. ladak1 napsal:

No já jsem si původně taky jako kačer myslel, že je to u mostu, ale žádný mi tam neseděl. Pak jsem se na film podíval pořádně a tam to nevypadá, že by vlak jel přes řeku, ale jede podle ní. Jestli je to tak, jak píše omikron, tak by asi připadala v úvahu zatáčka před tou čističkou u Jablonce. Ale při pohledu ze silnice je těžké to s jistotou potvrdit, pořád si myslím, že by pomohla ta jízda vlakem.

omikron napsal:

Dal jsem obrázek na fan stránku Tomáše a zanedlouho mi přišla odpověď, že je to prý u místa, kde vlak přejíždí Jizeru, těsně před nádražím v Jablonci nad Jizerou.

kacer57 napsal:

Ano,logika velí,že byto mělo být v údolí Jizery.Mosty přes řeku jsou tam dva,ale pořád je nemůžu k tomu záběru napasovat.Jezdím dost často autem podél řeky a stále se to nedaří.

ladak1 napsal:

No v Martinicích je železniční uzel, odkud vyjíždějí vlaky, takže to napsali tak. Ale podle mě to bude skoro určitě v údolí Jizery.

omikron napsal:

V denním listu z natáčení z tohoto dne je poznámka: Exteriér Martinice. A toho dne se jiné záběry než s vlakem netočily.

ladak1 napsal:

Obávám se, že k nalezení místa tohoto záběru bude třeba poctivě projet trať z Jilemnice do Rokytnice a pozorně př tom koukat z okna vlaku...

2020-02-26 20:22:34

Komentovaný záběr | Reagovat

kacer57

Ano,mám tam taky problém s tím úhlem ve kterém údajný vlak přejíždí řeku,to se skutečností ani mapou moc nesedí.Až pojedu příště,tak snad zkusím vylézt na most. ladak1 napsal:

No já jsem si původně taky jako kačer myslel, že je to u mostu, ale žádný mi tam neseděl. Pak jsem se na film podíval pořádně a tam to nevypadá, že by vlak jel přes řeku, ale jede podle ní. Jestli je to tak, jak píše omikron, tak by asi připadala v úvahu zatáčka před tou čističkou u Jablonce. Ale při pohledu ze silnice je těžké to s jistotou potvrdit, pořád si myslím, že by pomohla ta jízda vlakem.

omikron napsal:

Dal jsem obrázek na fan stránku Tomáše a zanedlouho mi přišla odpověď, že je to prý u místa, kde vlak přejíždí Jizeru, těsně před nádražím v Jablonci nad Jizerou.

kacer57 napsal:

Ano,logika velí,že byto mělo být v údolí Jizery.Mosty přes řeku jsou tam dva,ale pořád je nemůžu k tomu záběru napasovat.Jezdím dost často autem podél řeky a stále se to nedaří.

ladak1 napsal:

No v Martinicích je železniční uzel, odkud vyjíždějí vlaky, takže to napsali tak. Ale podle mě to bude skoro určitě v údolí Jizery.

omikron napsal:

V denním listu z natáčení z tohoto dne je poznámka: Exteriér Martinice. A toho dne se jiné záběry než s vlakem netočily.

ladak1 napsal:

Obávám se, že k nalezení místa tohoto záběru bude třeba poctivě projet trať z Jilemnice do Rokytnice a pozorně př tom koukat z okna vlaku...

2020-01-13 18:18:24

Komentovaný záběr | Reagovat

ladak1

No já jsem si původně taky jako kačer myslel, že je to u mostu, ale žádný mi tam neseděl. Pak jsem se na film podíval pořádně a tam to nevypadá, že by vlak jel přes řeku, ale jede podle ní. Jestli je to tak, jak píše omikron, tak by asi připadala v úvahu zatáčka před tou čističkou u Jablonce. Ale při pohledu ze silnice je těžké to s jistotou potvrdit, pořád si myslím, že by pomohla ta jízda vlakem.

omikron napsal:

Dal jsem obrázek na fan stránku Tomáše a zanedlouho mi přišla odpověď, že je to prý u místa, kde vlak přejíždí Jizeru, těsně před nádražím v Jablonci nad Jizerou.

kacer57 napsal:

Ano,logika velí,že byto mělo být v údolí Jizery.Mosty přes řeku jsou tam dva,ale pořád je nemůžu k tomu záběru napasovat.Jezdím dost často autem podél řeky a stále se to nedaří.

ladak1 napsal:

No v Martinicích je železniční uzel, odkud vyjíždějí vlaky, takže to napsali tak. Ale podle mě to bude skoro určitě v údolí Jizery.

omikron napsal:

V denním listu z natáčení z tohoto dne je poznámka: Exteriér Martinice. A toho dne se jiné záběry než s vlakem netočily.

ladak1 napsal:

Obávám se, že k nalezení místa tohoto záběru bude třeba poctivě projet trať z Jilemnice do Rokytnice a pozorně př tom koukat z okna vlaku...

2020-01-13 18:03:18

Komentovaný záběr | Reagovat

omikron

Dal jsem obrázek na fan stránku Tomáše a zanedlouho mi přišla odpověď, že je to prý u místa, kde vlak přejíždí Jizeru, těsně před nádražím v Jablonci nad Jizerou.

kacer57 napsal:

Ano,logika velí,že byto mělo být v údolí Jizery.Mosty přes řeku jsou tam dva,ale pořád je nemůžu k tomu záběru napasovat.Jezdím dost často autem podél řeky a stále se to nedaří.

ladak1 napsal:

No v Martinicích je železniční uzel, odkud vyjíždějí vlaky, takže to napsali tak. Ale podle mě to bude skoro určitě v údolí Jizery.

omikron napsal:

V denním listu z natáčení z tohoto dne je poznámka: Exteriér Martinice. A toho dne se jiné záběry než s vlakem netočily.

ladak1 napsal:

Obávám se, že k nalezení místa tohoto záběru bude třeba poctivě projet trať z Jilemnice do Rokytnice a pozorně př tom koukat z okna vlaku...

2020-01-13 17:29:16

Komentovaný záběr | Reagovat

kacer57

Ano,logika velí,že byto mělo být v údolí Jizery.Mosty přes řeku jsou tam dva,ale pořád je nemůžu k tomu záběru napasovat.Jezdím dost často autem podél řeky a stále se to nedaří.

ladak1 napsal:

No v Martinicích je železniční uzel, odkud vyjíždějí vlaky, takže to napsali tak. Ale podle mě to bude skoro určitě v údolí Jizery.

omikron napsal:

V denním listu z natáčení z tohoto dne je poznámka: Exteriér Martinice. A toho dne se jiné záběry než s vlakem netočily.

ladak1 napsal:

Obávám se, že k nalezení místa tohoto záběru bude třeba poctivě projet trať z Jilemnice do Rokytnice a pozorně př tom koukat z okna vlaku...

2020-01-13 17:14:20

Komentovaný záběr | Reagovat

ladak1

No v Martinicích je železniční uzel, odkud vyjíždějí vlaky, takže to napsali tak. Ale podle mě to bude skoro určitě v údolí Jizery.

omikron napsal:

V denním listu z natáčení z tohoto dne je poznámka: Exteriér Martinice. A toho dne se jiné záběry než s vlakem netočily.

ladak1 napsal:

Obávám se, že k nalezení místa tohoto záběru bude třeba poctivě projet trať z Jilemnice do Rokytnice a pozorně př tom koukat z okna vlaku...

2020-01-13 13:15:02

Komentovaný záběr | Reagovat

omikron

V denním listu z natáčení z tohoto dne je poznámka: Exteriér Martinice. A toho dne se jiné záběry než s vlakem netočily.

ladak1 napsal:

Obávám se, že k nalezení místa tohoto záběru bude třeba poctivě projet trať z Jilemnice do Rokytnice a pozorně př tom koukat z okna vlaku...

2020-01-13 11:57:49

Komentovaný záběr | Reagovat

ladak1

Obávám se, že k nalezení místa tohoto záběru bude třeba poctivě projet trať z Jilemnice do Rokytnice a pozorně př tom koukat z okna vlaku...

2020-01-12 21:49:31

Komentovaný záběr | Reagovat

ladak1

Bubáku, díky, vložil jsem to. Teď tam už tam žádné stromořadí není, ale na starých leteckých mapách je vidět. Zbytky jsou patrné ještě na mapy.cz z r. 2003.

Bubak napsal:

Dobrý den, Silnice se stromořadím je mezi Studencem a Dolní Brannou. omikron napsal:

Zpět všechno je jinak

Hala hotelu i sál kde Anna s Lubošem tančí je ateliér, mohu doložit denním listem z natáčení. Hotelový pokoj také. Cvičná louka ve ve Špindlu u Kerama Rodinka dovádí na Medvědíně. Obě chaty Dias i Olympie použity pouze v exteriéru, interiér HS je opět ateliér Hostivař, stejně jako byt a divadelní šatna Anny. Třída+kabinet je reál Petřiny, nemocniční chodba a pokoj je reálná chirurgie Motol. Točité schodiště, kde si Anna zlomí nohu je skutečně v zákulisí Smetanova divadla, kde se točil i balet a vestibul. Baletní zkušebna je opravdu v dnešní baletní škole, už pochopitelně předělaná. Jediným tajemstvím zůstává silnice se stromořadím kudy jedou autem na nádraží pro Annu. To ale bez místních nenajdu

2020-01-12 21:23:39

Reagovat

Bubak

Dobrý den, Silnice se stromořadím je mezi Studencem a Dolní Brannou. omikron napsal:

Zpět všechno je jinak

Hala hotelu i sál kde Anna s Lubošem tančí je ateliér, mohu doložit denním listem z natáčení. Hotelový pokoj také. Cvičná louka ve ve Špindlu u Kerama Rodinka dovádí na Medvědíně. Obě chaty Dias i Olympie použity pouze v exteriéru, interiér HS je opět ateliér Hostivař, stejně jako byt a divadelní šatna Anny. Třída+kabinet je reál Petřiny, nemocniční chodba a pokoj je reálná chirurgie Motol. Točité schodiště, kde si Anna zlomí nohu je skutečně v zákulisí Smetanova divadla, kde se točil i balet a vestibul. Baletní zkušebna je opravdu v dnešní baletní škole, už pochopitelně předělaná. Jediným tajemstvím zůstává silnice se stromořadím kudy jedou autem na nádraží pro Annu. To ale bez místních nenajdu

2019-12-25 17:48:39

Reagovat

Bubak

Dobrý den, Silnice se stromořadím je mezi Studencem a Dolní Brannou.

omikron napsal:

Zpět všechno je jinak

Hala hotelu i sál kde Anna s Lubošem tančí je ateliér, mohu doložit denním listem z natáčení. Hotelový pokoj také. Cvičná louka ve ve Špindlu u Kerama Rodinka dovádí na Medvědíně. Obě chaty Dias i Olympie použity pouze v exteriéru, interiér HS je opět ateliér Hostivař, stejně jako byt a divadelní šatna Anny. Třída+kabinet je reál Petřiny, nemocniční chodba a pokoj je reálná chirurgie Motol. Točité schodiště, kde si Anna zlomí nohu je skutečně v zákulisí Smetanova divadla, kde se točil i balet a vestibul. Baletní zkušebna je opravdu v dnešní baletní škole, už pochopitelně předělaná. Jediným tajemstvím zůstává silnice se stromořadím kudy jedou autem na nádraží pro Annu. To ale bez místních nenajdu

2019-12-25 17:39:14

Reagovat

omikron

Je uvázané u takového kolíku. Je to vidět asi o 15s dříve. Jezdí kolem něj.

Tana napsal:

Vzdy sa divim kto drzi to lano na druhej strane.

2019-05-22 13:06:49

Komentovaný záběr | Reagovat

omikron

Tana napsal:

Vzdy sa divim kto drzi to lano na druhej strane.

To netuším. Dle dochované dokumentace to byl první den natáčení 11.1.77. A za celý den s malým Tomášem na lyžích byly jen tři stopnuté záběry.

2019-02-11 16:30:48

Komentovaný záběr | Reagovat

Tana

Vzdy sa divim kto drzi to lano na druhej strane.

2018-12-27 17:08:00

Komentovaný záběr | Reagovat

omikron

V dokumentaci pro tento den je poznámka Martinice.

2018-08-12 16:13:19

Komentovaný záběr | Reagovat

omikron

Dle výrobní dokumentace filmu je také Státní opera, jinde se netočilo. adresa a gps stejné jako "V divadle"

Otázka je, v jaké podobě přežije současnou rekonstrukci. Divadelní šatny a chodba jsou ateliér.

2018-08-11 17:17:04

Komentovaný záběr | Reagovat

ladak1

Jo, opačně jedou, ale v podstatě to žádná chyba není - je to film a navíc ty záběry kromě nás nikdo tak nepitvá.

omikron napsal:

Záběr se točil 1.2.77 a 2.2.1977 První den záběry na kluky, druhý den seděl kameraman na místě kluků a točil odpovědi Petra Kostky. Mám pocit, že je tam drobná chyba, v těch záběrech na řidiče z druhého dne jedou opačně, nebo se pletu?

Po stejné trase jela sanitka s rozbitým hokejistou Přemyslem Rezkem v prvním dílu Nemocnice na kraji města

2018-08-11 14:42:51

Komentovaný záběr | Reagovat

omikron

Jarní jízda cisternou se točila 8.3.77 Ve stejný den se točily také jarní exteriéry před školou, kde dostane štěně. Zároveň je to Tomášův poslední natáčecí den filmu. Za 13 let, přesně v tenhle den se Tomáš zabije v autě.

2018-08-11 14:26:47

Komentovaný záběr | Reagovat

omikron

Záběr se točil 1.2.77 a 2.2.1977 První den záběry na kluky, druhý den seděl kameraman na místě kluků a točil odpovědi Petra Kostky. Mám pocit, že je tam drobná chyba, v těch záběrech na řidiče z druhého dne jedou opačně, nebo se pletu?

Po stejné trase jela sanitka s rozbitým hokejistou Přemyslem Rezkem v prvním dílu Nemocnice na kraji města

2018-08-11 14:17:05

Komentovaný záběr | Reagovat

omikron

K tomuhle filmu se dochovala kompletní výrobní dokumentace, takže v knize, kterou dokončuju bude natáčení popsáno téměř den po dni, v jakém pořadí se to točilo. Místa natáčení jsou tam ale dost obecně, až na školu a divadlo.

ladak1 napsal:

Vzadu je hrana Labského dolu, vlevo pokračuje hřeben na Medvědín. Po prozkoumání celé scény záchrany rolby si myslím, že se to točilo východně od Davidových bud, v údolí potoka Dírečka. Teď je to zalesněné, ale možná tam tenkrát les nebyl. Stoprocentní jistotu této lokace ale nemám.

2018-08-06 16:10:00

Komentovaný záběr | Reagovat

ladak1

Je to tak, taky jsem to teď viděl na navazujícím záběru, kdy rolba zatáčí ostře doleva do Údolní.

PC napsal:

A veru áno, máte pravdu. GPS sme presunuli k Údolní ulici.

omikron napsal:

Není to ve filmu o něco níž, Svatopetrská x Údolní? odpovídala by tomu vzdálenost od chaty a také na rozcestí není ten obrovský strom.

2018-08-06 14:47:41

Komentovaný záběr | Reagovat

ladak1

Vzadu je hrana Labského dolu, vlevo pokračuje hřeben na Medvědín. Po prozkoumání celé scény záchrany rolby si myslím, že se to točilo východně od Davidových bud, v údolí potoka Dírečka. Teď je to zalesněné, ale možná tam tenkrát les nebyl. Stoprocentní jistotu této lokace ale nemám.

2018-08-06 14:44:09

Komentovaný záběr | Reagovat

PC

A veru áno, máte pravdu. GPS sme presunuli k Údolní ulici.

omikron napsal:

Není to ve filmu o něco níž, Svatopetrská x Údolní? odpovídala by tomu vzdálenost od chaty a také na rozcestí není ten obrovský strom.

2018-07-30 18:03:41

Komentovaný záběr | Reagovat

omikron

Není to ve filmu o něco níž, Svatopetrská x Údolní? odpovídala by tomu vzdálenost od chaty a také na rozcestí není ten obrovský strom.

2018-07-30 14:47:40

Komentovaný záběr | Reagovat

DrKluge

Jak vytrhnout velrybě stoličku Cesta na nádraží a Vánice Autobus je opravdu neuvěřitelná shoda jednoho místa po 15 letech.Dalo by se říct,proč právě tady. Tu Vánici jsem měl připravenou,ale jak se říká,kdo zaváhá.... :-). Kolegovi gratuluju,vím že to nebylo jednoduché.

2018-05-14 10:08:23

Komentovaný záběr | Reagovat

omikron

Zpět všechno je jinak

Hala hotelu i sál kde Anna s Lubošem tančí je ateliér, mohu doložit denním listem z natáčení. Hotelový pokoj také. Cvičná louka ve ve Špindlu u Kerama Rodinka dovádí na Medvědíně. Obě chaty Dias i Olympie použity pouze v exteriéru, interiér HS je opět ateliér Hostivař, stejně jako byt a divadelní šatna Anny. Třída+kabinet je reál Petřiny, nemocniční chodba a pokoj je reálná chirurgie Motol. Točité schodiště, kde si Anna zlomí nohu je skutečně v zákulisí Smetanova divadla, kde se točil i balet a vestibul. Baletní zkušebna je opravdu v dnešní baletní škole, už pochopitelně předělaná. Jediným tajemstvím zůstává silnice se stromořadím kudy jedou autem na nádraží pro Annu. To ale bez místních nenajdu

2018-04-05 18:44:07

Reagovat

rysulova.monika

Hala v hotelu byla bývalá podniková chata PUDIS - dnes hotel Kristýna, úplně přestavěno, také údolí sv.Petra Horská služba - Chata Dias, pred chatou Dias to byla horska sluzba i v realu Některé další scény - penzion u Novotných hotel, kde bydleli - hotel Olympie

omikron napsal:

Nene, v těchto dekoracích se určitě netočilo. Hala, kde se Vašek schovává za zábradlím byla reálná, stejně tak jako sál kde Anna s Lubošem vzpomínají. Oboje na chatě v blízkosti Medvědí boudy, která je prý nyní úplně předělaná. Proto jsem nevkládal, dokud to nějak neověřím. Kolem ní byly také točeny exteriéry rodinky blbnoucí ve sněhu. Naopak pokoj, kde Vašek přemlouvá mámu aby ho pustila do baru a interiéry Horské služby jsou určitě v ateliéru, potvrzeno klapkou filmu. Stejně tak mi potvrdila chirurgii v Motole - záběry z nemocnice, kde leží Anna se zlomenou nohou. Nalezena také školička, kde se Vašek učí lyžovat dokola na provaze - u chaty Keramo ve Špindlu.

2018-03-24 14:42:01

Reagovat

omikron

Nene, v těchto dekoracích se určitě netočilo. Hala, kde se Vašek schovává za zábradlím byla reálná, stejně tak jako sál kde Anna s Lubošem vzpomínají. Oboje na chatě v blízkosti Medvědí boudy, která je prý nyní úplně předělaná. Proto jsem nevkládal, dokud to nějak neověřím. Kolem ní byly také točeny exteriéry rodinky blbnoucí ve sněhu. Naopak pokoj, kde Vašek přemlouvá mámu aby ho pustila do baru a interiéry Horské služby jsou určitě v ateliéru, potvrzeno klapkou filmu. Stejně tak mi potvrdila chirurgii v Motole - záběry z nemocnice, kde leží Anna se zlomenou nohou. Nalezena také školička, kde se Vašek učí lyžovat dokola na provaze - u chaty Keramo ve Špindlu.

2018-01-24 16:02:32

Reagovat

copy

copy napsal: http://img.ceskatelevize.cz/program/porady/135724/foto09/03.jpg

2018-01-24 15:07:36

Reagovat

copy

Teraz dávajú na ČT televíznu inscenáciu "Typicky ženská reakce" - a je tam úplne rovnaká hala so schodišťom, rovnaké rozmiestnenie, podobné zábradlie. Aj scény z jedálne sa veľmi podobajú. Takisto termín natáčania súhlasí (1976). Takže zrejme to bola scéna natáčaná v ateliéri - a dekorácie boli využité v oboch filmoch.

omikron napsal:

Netušíte, kde by mohla být natáčená hala, kde se Tomáš Holý s bundou Horské služby schovává za zábradlím?

Dle pamětníků to není ateliér ale vše se natáčelo na horské boudě blízko Medvědí. Je možné, že bouda byla od té doby výrazně přestavěna, nebo už neexistuje. Ve stejném objektu byl natáčen i sál s kachlovými kamny, kde Anna s Lubošem tančí a vzpomínají na svoje seznámení.

2018-01-24 14:55:07

Reagovat

omikron

Netušíte, kde by mohla být natáčená hala, kde se Tomáš Holý s bundou Horské služby schovává za zábradlím?

Dle pamětníků to není ateliér ale vše se natáčelo na horské boudě blízko Medvědí. Je možné, že bouda byla od té doby výrazně přestavěna, nebo už neexistuje. Ve stejném objektu byl natáčen i sál s kachlovými kamny, kde Anna s Lubošem tančí a vzpomínají na svoje seznámení.

2017-10-12 09:33:22

Reagovat

omikron

ZŠ Petřiny Jih, samozřejmě i v pokračování. Na Petřinách je ještě jedna podobná škola, ZŠ Petřiny Sever. Tam se točilo My všichni školou povinní. Proto vám připadá povědomá.

Tomáš Kubín napsal:

Dobrý den, rád bych věděl, kde se nachází ZDŠ z filmu Jak vytrhnout velrybě stoličku, neboť mě je velmi povědomá.

Předem Vám děkuji za laskavost,

S pozdravem Kubín Tomáš

2017-09-03 12:27:02

Reagovat

Tomáš Kubín

Dobrý den, rád bych věděl, kde se nachází ZDŠ z filmu Jak vytrhnout velrybě stoličku, neboť mě je velmi povědomá.

Předem Vám děkuji za laskavost,

S pozdravem Kubín Tomáš

2017-09-01 23:11:24

Reagovat

omikron

Upovídanou kostymérku v divadle.

Radek Boháček napsal:

Dobrý den. Mám dotaz:jakou postavu ve filmu Jak vytrhnout velrybě stoličku hrála Stella Zázvorková?Děkuji za odpověď.Radek Boháček,Brno

2016-12-27 10:05:57

Reagovat

Radek Boháček

Dobrý den. Mám dotaz:jakou postavu ve filmu Jak vytrhnout velrybě stoličku hrála Stella Zázvorková?Děkuji za odpověď.Radek Boháček,Brno

2016-12-26 13:16:58

Reagovat

DIAS

Máte pravdu, stanice Horské služby tu byla pouze ve filmu. V chalupě byla pouze ohlašovna - veřejný telefon.

2016-11-15 13:59:45

Komentovaný záběr | Reagovat

omikron

Pokud vím, tak tady ve skutečnosti Horská služba nikdy nebyla. Pouze ohlašovna, což znamená, že tam byl někdo od HS proškolený, na telefonu nebo na vysílačce, kdo přijímal hlášení.

2016-02-06 21:36:47

Komentovaný záběr | Reagovat

omikron

Recepce, kde se Tomáš schovává za zábradlí taky nevypadá ateliérově, tipnul bych si že je taky někde v okolí. Ale dnes už asi předělaná k nepoznání.

2015-02-26 19:30:10

Reagovat

Tesi

Přesně tak, je to můj ročník, takže v roce 1977 mu bylo deset.

omikron napsal:

S tím skútrem jsem si nebyl jist, někdo tvrdit tak a jiný tak, díky za info. Prý byl jen o něco starší než Tomáš? (tomu bylo následující měsíc 9)

2015-01-31 16:03:48

Komentovaný záběr | Reagovat

omikron

Tesi napsal:

Potvrzuji, dokonce toho "kluka" znám, je to můj známý. Jen to nebyl syn člena Horské služby, ale kuchaře na horské chatě poblíž - mimochodem vynikajícího kuchaře, který ale už bohužel nežije, bydlel tam tehdy s celou svou rodinou. S mladým prý byly při natáčení trochu problémy - nechtěl předstírat, že neumí jezdit, protože naopak lyžoval velmi dobře. Tomáše Holého dubloval mj. i ve scéně, kdy se nechá tahat za sněžným skútrem.

S tím skútrem jsem si nebyl jist, někdo tvrdit tak a jiný tak, díky za info. Prý byl jen o něco starší než Tomáš? (tomu bylo následující měsíc 9)

2014-12-27 19:43:03

Komentovaný záběr | Reagovat

Tesi

Potvrzuji, dokonce toho "kluka" znám, je to můj známý. Jen to nebyl syn člena Horské služby, ale kuchaře na horské chatě poblíž - mimochodem vynikajícího kuchaře, který ale už bohužel nežije, bydlel tam tehdy s celou svou rodinou. S mladým prý byly při natáčení trochu problémy - nechtěl předstírat, že neumí jezdit, protože naopak lyžoval velmi dobře. Tomáše Holého dubloval mj. i ve scéně, kdy se nechá tahat za sněžným skútrem.

omikron napsal:

Herci na záběru jsou v tomhle případě trochu dezinformující. Při zběsilé jízdě svahem nahradil Tomáše jen nepatrně starší kluk, syn člena Horské služby, který jezdil už od školky a uměl padat. Objevil se ještě v záběru, kde Vašek sjíždí za Lubošem prudký svah, těsně před "trháním stoličky".

2014-12-21 17:52:38

Komentovaný záběr | Reagovat

omikron

Herci na záběru jsou v tomhle případě trochu dezinformující. Při zběsilé jízdě svahem nahradil Tomáše jen nepatrně starší kluk, syn člena Horské služby, který jezdil už od školky a uměl padat. Objevil se ještě v záběru, kde Vašek sjíždí za Lubošem prudký svah, těsně před "trháním stoličky".

2014-08-06 10:37:09

Komentovaný záběr | Reagovat

omikron

Stejné místo je i v posledním díle Cirkusu Humberto.

2014-07-29 11:28:06

Komentovaný záběr | Reagovat

omikron

Jde o úryvky z knihy Himalájští tygři.

omikron napsal:

Tak rozhlasová hra o horolezcích byla skutečně vytvořena jen pro tento účel, hlas patří Petrovi Haničincovi.

2014-01-24 18:03:47

Reagovat

omikron

Tak rozhlasová hra o horolezcích byla skutečně vytvořena jen pro tento účel, hlas patří Petrovi Haničincovi.

Záběr s řízky pro školníka nebyl plánován, je to ukázka Tomášovy improvizace. Měl být podbarven hudbou ale hudebníci utrpěli davový záchvat smíchu, když uviděli němou smyčku se záběrem.

Nejprve byla nafilmována část na horách, pak v ateliéru, kde byl postaven celý byt. První byla točena sekvence s šátkem. Marie Poledňáková namluvila Tomášovi, že František Němec je podrazák a Tomáš se doopravdy naštval a začal trucovat.

Vašek na lyžích a Anna-baletka používali v některých záběrech dvojníky (ale ne všude).

Původně to měl být vážný film o rozvedené rodině, Tomáš Holý byl sám z takové rodiny.

Se stavbou bytu v ateliéru souvisí i změna odstínu dlaždiček a částečně i vybavení koupelny mezi prvním a druhým dílem...

2014-01-05 20:41:22

Reagovat

DIAS

Na tuto "filmovou" chalupu teď jezdím každou zimu, každý víkend, protože jsem si ji konečně koupil. Loni jsme ji trochu zrekonstruovali, podívejte se na web - www.chatadias.cz

2013-04-12 11:10:21

Komentovaný záběr | Reagovat

omikron

matus napsal:

Dobrý den. Mám velkú prosbu. Velmi ma zaujalo na tomto filme vysielanie na dobrú nioc o zdolávaní osemtisícoviek, ktoré v tomto filme odznelo v rádiu. Táto relácia naozaj existovala? Ak ano, ako by som sa k enj mohol dopracovat? Prosim, pomozte m. Matus

Pravděpodobně byla vytvořena jen pro film.

2012-12-28 20:08:02

Reagovat

Benny

Přesný název školy, kam chodil Vašek, byla v té době ZDŠ Petřiny-Jih, Šantrochova ulice. Zajímavost - ve filmu děti včetně Vaška vybíhají ze školy směrem do Ankarské ulice. Ve skutečnosti děti vybíhaly vždy na druhou stranu do Šantrochovy ulice, kde byla i školní jídelna.

2012-12-27 01:01:57

Komentovaný záběr | Reagovat

Vítězslav Sekanina

Tak na tuhle chatu jsem jezdil jako dítě, pak jako dospělý a pak jsem si ji koupil. Dnes ji provozuji, starám se o ni a užívám si zimu na lyžích a jaro, léto a podzim na procházkách a túrách ve Špindlu a okolí. Chatu pronajímám celou na týden partám s dětmi (19 lůžek + 6 přistýlek). Kdo si chce užít dovolenou na chatě z filmu "Jak vytrhnout velrybě stoličku" a strávit krásné chvíle s dětmi jako ve filmu "S tebou mě baví svět" - tak se může podívat na stránky http://www.chatadias.cz

2012-06-26 11:06:26

Komentovaný záběr | Reagovat

matus

Dobrý den. Mám velkú prosbu. Velmi ma zaujalo na tomto filme vysielanie na dobrú nioc o zdolávaní osemtisícoviek, ktoré v tomto filme odznelo v rádiu. Táto relácia naozaj existovala? Ak ano, ako by som sa k enj mohol dopracovat? Prosim, pomozte m. Matus

2011-11-08 11:11:55

Reagovat

Steev

Skvělá fotka mostu v Dolní Dušnici. Potěšující je i to, že se pomalu rozrůstá okruh lidí, co sem přispívají

2008-11-26 09:40:40

Reagovat

1 | 2

Vlož komentář - Filmový záběr - Cesta vlakem (00:21:03)

Jméno(*)
E-mail
Opište kód(*,1)
Komentář(*,2)

*) Údaje označené hvězdičkou a tučným písmem jsou povinné.

1) Pokud se přihlásíte nemusíte vyplňovat některé údaje.

2) Nepřihlášený uživatel nemůže vkládat některé textové prvky - například odkazy.

Chcete-li text v textových polích naformátovat, použijte následující značky:

*Kurzíva* nebo _Kurzíva_

**Tučný text** nebo __Tučný text__

#Nadpis první úrovně

##Nadpis druhé úrovně

Příklad [odkazu](https://filmovamista.cz) na Filmová místa.cz. Vznikne:
Příklad odkazu na Filmová místa.cz.

Nejnavštěvovanější filmy:

Vyhledávání

  • ladak1 vložil místo natáčení Dva šnoreři 4 k filmu Lovec senzací.

  • ladak1 vložil místo natáčení Konec šichty k filmu Lovec senzací.

  • ladak1 vložil místo natáčení Lakomec k filmu Lovec senzací.

  • ladak1 vložil místo natáčení Eckstein k filmu Lovec senzací.

  • ladak1 vložil reálnou fotografii k místu natáčení Dva šnoreři 3 z filmu Lovec senzací.

  • ladak1 vložil místo natáčení Dva šnoreři 3 k filmu Lovec senzací.

  • ladak1 vložil místo natáčení Dva šnoreři 2 k filmu Lovec senzací.

  • ladak1 vložil místo natáčení Dva šnoreři k filmu Lovec senzací.

  • ladak1 vložil místo natáčení Hodiny k filmu Lovec senzací.

Filmová místa do kapsy

Nejčerstvější informace

Lipinski

Hodnocení: 30703

Mé filmy a seriály (26)

Moje místa (1796)

Mé nálezy (2431)

Vyfotil jsem (261)

Nejaktivnější uživatelé

Nahlásit chybu | Autorská práva upravena licencí CC: Creative Commons License Filmová místa.cz 2006-2024 | Movieloci.com | Lieuxtournage.fr | Krásný Krámek | TH Shop | Paetrik | 2.76